face

Apr 11, 2010

ape itu maksud cinta

ape itu cinta...cinta pada tuhan,cinta pada rasul,cinta pada keluarga,cinta pada rakan2 dan cinta pada teman yg bukan muhrim? mengapa harus bercinta?untuk rasa lebih selesa...ingin disayangi or ape lagi?
hmmm pengalaman lalu mengajar aku erti cinta..cinta itu tiada apa2...hubungan itu tidak kekal..cerai berai boleh berlaku inikan pula cinta tanpa ada ape2 iktan yang sah...aku mngerti itu semua..tuhan sayangkan kami berdua...tuhan putuskan hubungan kami agar kami sedar kealpaan kami selama ini...kembali ke pangkal jalan...ak sujud kesyukuran kehadrat mu...cint a itu mematangkan ku dlm pelbagai aspek...
kewarasan ku tercabar...pelbagai benda negatif berlaku bila kita hilang waras..tiada yang sempurna..aku akui...tiada yang sempurna lebih2 lagi yg abadi..aku tkut untuk bina kembali hubungan...aku tkut pengalaman lalu...]
itulah yg aku katakan..penglaman mngjar kita erti kehidupan...mengajar kita agar lebih matang...mmberi kita akibatnya jika kita melakukan ia...
Besarnyaa kuasa tuhan yang maha Esa...
hamba mu ini sgt lemah...ampunkan hambamu ini ya tuhanku...insyaAllah...ameeeennnn

No comments:

Post a Comment

sayur tanpagaram,kosong rasanya.....